Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


1. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 werkdagen na ontvangst, zonder opgave van reden, te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag, inclusief de verzendbijdrage, teruggestort op je bankrekening, mits het artikel/de artikelen in goede orde (ongebruikt en onbeschadigd) bij ons zijn binnengekomen. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik wilt maken van dit herroepingsrecht, dan zal het artikel in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.

Wil je je bestelling retourneren? Dan moet je ons dit vooraf via [email protected] melden

Bedrijven zijn voor het herroepingsrecht uitgesloten.


2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij hanteren 1-3 werkdagen voor het verzendklaar maken van de bestellingen. Bestellingen die voor 12.00 uur zijn gedaan, zijn dezelfde werkdag of 1-2 werkdagen later verzendklaar.

De bezorging van de bestellingen wordt gedaan door postNL. Als wij de pakketten bij postNL afgeven, bezorgen zij in de meeste gevallen de volgende dag (dinsdag t/m zaterdag; op zondag én maandag wordt niet bezorgd door postNL).

Onze ervaring met de bezorging in België en Duitsland is goed. De bezorging vindt in de meeste gevallen de volgende dag of 1 dag later plaats.

Mocht een artikel onverhoopt tijdelijk niet leverbaar zijn, dan nemen we contact met je op om over de levertijd te overleggen.

Wil je er zeker van zijn dat een bepaald artikel op zeer korte termijn geleverd kan worden, neem dan contact met ons op.



3. Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Je kunt je bestelling komen ophalen in Nieuwveen. Maak hiervoor, via e-mail ([email protected]) of telefoon (06-49874880), een afspraak met ons, nadat je de bestelling hebt geplaatst. Je kunt bij het afronden van bestelling kiezen voor 'ophalen' en betaalt dan geen verzendbijdrage.



4. Kan ik mijn bestelling ophalen bij een PostNL locatie?

Je kunt je bestelling ophalen bij een PostNL locatie. Je betaalt hiervoor niets extra's. Bij het afrekenen kun je dit als optie aangeven. 


 

5. Kan ik mijn bestelling alleen bij mij thuis laten afleveren (NIET bij de buren)?

Het is mogelijk om je bestelling alleen bij jouw thuis te laten afleveren. Je kunt dit aangeven bij het afrekenen van de bestelling. Je betaalt hiervoor een klein bedrag extra.

 

6. Kan ik mijn bestelling 's avonds thuis bezorgd krijgen?

Het is mogeljk om je bestelling 's avonds thuis bezorgd te krijgen (tussen 18.00 en 21.30 uur). Je kunt dit aangeven bij het afrekenen van de bestelling. Je betaalt hiervoor een klein bedrag extra.

 

7. Heeft Jan&Juup een fysieke winkel?

Jan&Juup heeft geen fysieke winkel. Wel kun je op afspraak een bestelling komen ophalen en in sommige gevallen een artikel komen bekijken. 


8. Wat is de verzendbijdrage van mijn bestelling?

Bestellingen binnen Nederland boven € 75,00 zijn gratis. Bestellingen binnen Nederland onder € 75,00 hebben een verzendbijdrage van € 5,95.

Voor België en Duitsland hanteren we eveneens een minimaal bedrag van € 75,00 per bestelling voor gratis verzenden. Bij bestellingen onder € 75,00 betaal je een verzendbijdrage van € 7,95.

Neem voor de verzendkosten naar andere landen contact met ons op.


9. Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?

Indien gewenst kunnen we je een factuur met BTW mailen. Stuur ons een mail ([email protected]), en wij sturen je de factuur z.s.m. toe.


10. Welke betaalmogelijkheden zijn er bij Jan&Juup?

Je kunt de bestellingen in onze webwinkel betalen via:
1. iDeal
2. American express
3. Mastercard
4. Visa
5
. Mr. Cash/Bancontact (België)
6. Belfius (België)
7. CBC (België)
8. KBC (België)
9. Giropay (Duitsland)
6. Sofort (Duitsland)



11. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het is mogelijk om een bestelling te annuleren, mits je bestelling nog niet is verzonden. Als je bestelling reeds is verzonden, en je wilt alsnog annuleren, dan zijn de retourkosten voor je eigen rekening.


12. Betaal ik voor een klein artikel (brievenbuspost) minder verzendkosten?

De verzendbijdrage die je betaalt, is voor de portokosten, verpakking én handling. Jan&Juup hanteert een lage verzendbijdrage voor alle bestellingen, groot én klein. De verzendbijdrage bedraagt  € 5,95 voor zendingen binnen Nederland. De verzendbijdrage voor België en Duitsland bedraagt € 7,95.


13. Wordt er een minimum bestelbedrag gehanteerd?

Jan&Juup hanteert een minimum bestelbedrag van € 10,00. Dit bedrag betreft alleen de bestelde artikelen (inclusief BTW), en is exclusief de verzendbijdrage.


14. Hoe kan ik profiteren van alle acties en aanbiedingen?

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze aanbiedingen en acties? Meldt je dan bij ons aan voor de nieuwsbrief (zie link onder aan de pagina). Zo mis je nooit meer één van onze mooie aanbiedingen of acties. Je kunt ook onze Facebook-pagina ‘liken’, of ons volgen op Pinterest of Instagram. Op deze social media vermelden we eveneens onze acties en aanbiedingen.


Staat je vraag hier niet bij?

Staat je vraag hier niet bij? Neem gerust contact met ons op: [email protected] of 06-49874880.